فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز

مهندسی تکنولوژی اطلاعات
درس های تخصصی،تمرینات،پروژه ها
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی اصلاعات و آدرس hivasecret.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 



عروس عادی : با اجازه بزرگترها بله (این اصولا مثل بچه آدم بله رو میگه و قال قضیه رو میكنه.)
 
 

به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب
[ دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:2 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

مشكلات دندان عقل

مشكلات دندان عقل
در دهان انسان به‌طور طبیعی 32 دندان وجود دارد. از این تعداد، 12 دندان آسیاب بزرگ، 8 دندان آسیاب كوچك، 8 دندان ثنایا و 4 دندان نیش است.

 جالب است بدانید كه در انسان‌های اولیه تعداد دندان‌ها بیشتر از این هم بوده است و با تكامل بشر و كاهش نیاز او به جویدن غذاهای سخت، تعداد دندان‌ها كمتر شده است.
 
انحراف از مسیر طبیعی در هر دو جهت كاهش یا افزایش تعداد دندان‌ها رخ می‌دهد ،‌طوری كه ممكن است در برخی افراد دندان اضافی و در برخی افراد كمبود تعداد دندان وجود داشته باشد.
با توجه به گرایش تكاملی انسان برای كاهش تعداد دندان‌ها، وضعیت دندان‌های عقل طوری است كه در برخی افراد كاملا طبیعی است و در برخی وضعیت این دندان نیمه نهفته یا نهفته است و برخی افراد اصلا چنین دندانی ندارند.
 
دلیل این اتفاقات هم به این تئوری برمی‌گردد كه با كاهش نیاز انسان به جویدن غذاهای سفت و خام، اندازه استخوان فكی كاهش پیدا كرده است بنابراین ظرفیت حفظ تمام دندان‌ها در بسیاری از افراد از بین رفته و از آنجا كه دندان عقل آخرین دندانی است كه در سنین 16 تا 25 سالگی در دهان می روید قسمت عمده‌ای از انحرافات و كمبود فضا‌ها در این دندان رخ می‌دهد.
 
بیماران زیادی به دندانپزشكان مراجعه می‌كنند و در ارتباط با نهفتگی دندان عقل، خطر كج شدن سایردندان‌ها به دلیل فشار دندان عقل یا درد در ناحیه یا نگرانی از ایجاد مشكلات فكی پرسش دارند. در مرحله اول روشن شدن این موضوع اهمیت زیادی دارد كه اصولا به دندانی كه هنوز سن رویش آن فرا نرسیده و وضعیت غیرعادی ندارد دندان نهفته نمی‌گوییم.
دندان نهفته دندانی است كه از زمان رویش آن گذشته و به دلایل متعدد قادر نیست كه در ردیف مناسب سایر دندان‌ها قرار گیرد.
 
چنین دندان عقلی ممكن است در بافت نرم یا سخت‌ گیر كرده باشد. مشكلاتی كه دندان‌های نهفته عقل می‌توانند ایجاد كنند عبارت است از التهاب بافت نرم پوشاننده این دندان‌ها كه در اغلب موارد در ارتباط با دندان‌های نیمه‌رویش یافته اتفاق می‌افتد، پوسیدگی دندان عقل یا پوسیدگی در ناحیه مجاور دندان عقل و خطر صدمه رسیدن به دندان مجاور. در ارتباط با كج شدن سایر دندان‌ها به دلیل فشار دندان عقل ذكر این نكته ضروری است كه ارتباط این دو كاملا تایید شده نیست. مساله اصلی آن است كه اگر دندان‌ها تكیه‌گاه مناسبی برای یكدیگر باشند امكان به هم ریختگی كمتری برای آنها وجود دارد.
قسمت عمده‌ای از مشكلاتی كه در ارتباط با دندان عقل رخ می‌دهد مربوط به موقعیت این دندان در انتهای فك است.

این مساله باعث می‌شود دسترسی به این ناحیه برای تمیز كردن آن مشكل شده و تجمع غذا و ایجاد پلاك دندانی در ناحیه تشدید شود. با گیر كردن مواد غذایی در ناحیه و رشد میكروب‌ها عفونت ایجاد می‌شود و همین مساله باعث درد شدید و محدودیت باز كردن دهان می‌شود. از طرفی با ایجاد پلاك دندانی خطر ایجاد پوسیدگی در دندان عقل یا دندان مجاور آن هم بشدت افزایش می‌یابد
[ دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, ] [ 18:47 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

چگونه دندان‌هایی به سفیدی برف داشته باشیم؟

چگونه دندان‌هایی به سفیدی برف داشته باشیم؟
برخی افراد علاقمند هستند که دندان هایشان به سفیدی دندان های هنرپیشه ها باشد و ...


نماینده دندانپزشکان در نظام پزشکی با بیان اینکه «برخی افراد علاقمند هستند که دندان هایشان به سفیدی دندان های هنرپیشه ها باشد.» گفت:« اگر افراد مرتب و به صورت دقیق و صحیح دندان های خود را مسواک بزنند و از رژیم های غذایی درست استفاده کنند دیگر نیازی به سفید کردن دندان های خود پیدا نمی‌کنند.»

دکتر علی یزدانی  اظهار داشت:« تغییر رنگ دندان ها عوامل مختلفی دارد و گاهی تغییر رنگ دندان‌ها به دلیل از بین رفتن عصب دندان‌ها است وگاهی ممکن است عصب دندان کاملا زنده باشد وهیچ عیبی نداشته باشد اما دندان فرد تغییر رنگ پیدا کند.»

وی افزود:« تغییر رنگ دندان‌ها ممکن است به دلیل عوامل ژنتیکی یا عوامل اکتسابی که در طول تشکیل دندان فرد به وجود می آید بوده و یا به دلیل مواد غذایی که فرد در برنامه غذایی خود از آن استفاده می‌کند باشد.»

این دندانپزشک تصریح کرد:« مصرف غذاهای رنگی و استعمال سیگار در تغییر رنگ دندان‌ها تاثیر دارد و گاهی تغییررنگ دندان‌ها به دلیل از بین رفتن عصب دندان است که به دلایل مختلفی از جمله وارد شدن ضربه به عصب و یا پوسیدگی دندان‌ها است.»

نماینده دندانپزشکان در نظام پزشکی گفت:«سفید کردن دندان‌ها روش های مختلفی دارد و با توجه به داشتن یا نداشتن عصب از روش‌های مختلفی برای سفید کردن دندان‌ها می‌توان استفاده کرد، آنچه مسلم است اگر دندان عصب داشته باشد با استفاده از مواد اکسیدکننده اقدام به سفید کردن دندان‌ها (بلیچینگ) می‌کنیم و در مواردی که ضایعاتی در ساختار دندان ها وجود داشته باشد از راه‌های دیگر استفاده می‌کنیم.»

وی افزود:« سفید کردن دندان‌ها یا در منزل صورت می‌گیرد که به این افراد قالب‌هایی داده می شودکه در منزل استفاده کنند،  افرادی که عصب دندان آنها از بین رفته است بایستی کار سفیدکردن دندان‌هایشان در مطب انجام شود، عده ای کار سفید کردن دندان را با استفاده از لیزر یا دستگاه نور انجام می دهند که این روش تنها به آزاد شدن اکسیژن کمک می کند.»

این عضو شورای عالی نظام پزشکی خاطرنشان کرد:«برخی افراد علاقمند هستند که دندان هایشان به سفیدی دندان‌های هنرپیشه ها باشد که باید توجه داشته باشند هنرپیشه ها از رژیم های غذایی خاص برای تغییر نکردن رنگ دندان هایشان پیروی می کنند وغذاهای رنگی مثل قورمه سبزی، فسنجان نمی‌خورند واز نوشیدن چای زیاد، مصرف شاتوت، تمبرهندی و لواشک خودداری می‌کنند.»

وی تاکید کرد:«عقیده من این است اگر افراد مرتب و به صورت دقیق و صحیح دندان های خود را مسواک بزنند و از رژیم های غذایی درست استفاده کنند دیگر نیازی به سفید کردن دندان‌های خود پیدا نمی‌کنند و توجه داشته باشند که قبل از اینکه بخواهند دندان‌های خود را سفید کنند ابتدا رژیم های غذایی خود را اصلاح کرده و سپس اقدام به این کار کنند.»

دکتر علی یزدانی در مورد پودرهای سفید کننده دندان‌ها گفت:«عده ای از افراد از روش‌های عامیانه‌ای که دیگر افراد به آنها توصیه می کنند برای سفید کردن دندان‌های خود اقدام می کنند به عنوان مثال از آبلیمو استفاده می‌کنند، این افراد باید بدانند درست است که آبلیمو رنگ دندان‌ها را تغییر می دهد و با شستشوی دندان‌ها بوسیله آبلیمو لایه رویی دندان‌ها از بین می‌رود و به دندان‌ها آسیب وارد می‌شود.همچنین استفاده از پودرهای سفید کننده دندان که تبلیغات گسترده‌ای هم دارد منجر به از بین رفتن لایه رویی دندان ها شده و با زبر شدن دندان ها، دندان ها لک های بیشتری به خود می‌گیرند.»

وی در پایان توصیه کرد:«افراد بهتر است که با نظر دندانپزشک خود از خمیردندان های سفید کننده‌ای که ماده زبر ندارند استفاده کنند و از مواد غذایی رنگی استفاده نکنند.»
 
[ دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, ] [ 18:43 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

روش صحیح مسواک زدن را می دانید؟

روش صحیح مسواک زدن را می دانید؟
آیا بچه ها و بزرگترها روش ها و حرکات درست برای مسواک زدن را بلد هستند؟...

رعایت بهداشت دهان و دندان از سنین کودکی، برای داشتن دندان هایی خوب و سالم در تمام عمر ضروری است. بنابراین باید روش های درست مراقبت و نگه داری از آنها را بدانید.
 
حرکت مسواک بر روی دندان ها
به این روش عمل نکنید: حرکات مسواک از راست به چپ روی دندان ها.
به این ترتیب انجام دهید: حرکات مسواک باید از داخل به خارج یا دایره وار بر روی هر دندان صورت بگیرند. هدف از این کار این است که مسواک زدن از روی لثه آغاز شود، یا به عبارت دیگر از قسمت قرمز تا سفیدی دندان. تمام سطوح هر دندان باید پشت سر هم و به ترتیب مسواک زده شوند. طول مدت مسواک زدن باید معقول و منطقی باشد و در حدود دو دقیقه طول بکشید.

خصوصیات مسواک
انتخاب مسواکی با نوک بزرگ و پرزهای سفت کاملاً اشتباه است.

نوک مسواک تان باید کوچک و خود مسواک خوش دست باشد، این شکل باعث می‌شود که مسواک خیلی راحت تر تا انتهای دندان های آسیا برسد. پرزهای مسواک نباید سفت باشند بلکه باید نرم و انعطاف پذیر باشند. اگر مسواک خیلی سفت و خشن نباشد بهتر می‌توان سطح دندان ها و لثه را به وسیلۀ آن تمیز کرد.
ضمناً مسواک هایی با دسته های تا شو و انعطاف پذیر و پرزهای باریک و بلند نیز وجود دارند.

خمیردندان

استفاده از یک خمیردندان برای تمام اعضای خانواده درست نیست.
هر سنی خمیردندان مخصوص به خودش را دارد تا میزان فلور آن مناسب برای آن ردۀ سنی باشد.

تعداد دفعات مسواک زدن

بزرگترها باید بعد از هر وعدۀ غذایی مسواک بزنند، یعنی حداقل 3 بار در روز. اگر صبحانه تان را در منزل میل نمی‌‌کنید، مسواک و خمیردندان را با خودتان ببرید و پس از صرف صبحانه، فوراً مسواک بزنید.

اگر فرزندان تان در بوفۀ مدرسه صبحانه می‌خورند باید دندان هایش را هر روز صبح بعد از صبانه و هر شب قبل از خواب بشویند. 
 
دیگر وسایل
تأثیر مسواک به وسیلۀ نخ دندان تکمیل می‌شود و نه خلال دندان. ضمناً مسواک های برقی مفیدتر و بهتر از مسواک های دستی هستند.

[ دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, ] [ 18:41 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

پیر شدن پوست: دلایل، روشهای پیشگیری و درمان

از همان روزی که به دنیا می‌آییم، شروع به پیر شدن می‌کنیم. پیر شدن پوست از 20 سالگی آغاز می‌شود و از آن زمان تاثیرات پیر شدن کم‌کم نمودار می‌شود.



چرا پیری شدن پوست اتفاق می‌افتد؟


پیری ذاتی که معمولاً فرایند پیر شدن طبیعی پوست خوانده می‌شود، موجب می‌شود پوست دستخوش تغییرات عمده‌ای گردد:

• سلول‌ها با سرعت کمتری تکثیر می‌شوند و غشای میانی پوست به تدریج باریک می‌شود. سلول‌های چربی زیر غشای میانی تدریجاً کاهش می‌یابد. نازک‌تر شدن پوست آن را نسبت به صدمات و تخریبات آسیب‌پذیرتر می‌کند. توانایی پوست برای ترمیم خود هم کاهش می‌یابد، ازاینرو زخم‌ها کُندتر التیام می‌یابند.

• شبکه زیرین فیبرهای الاستین و کلاژن که لایه‌های سطحی پوست را نگه می‌دارد، شل می‌شود. سپس پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده و شروع به آویزان شدن می‌کند.

• غدد عرق زوال یافته و امولسیون محافظ آب-چربی پوست نیز از بین می‌رود. توانایی پوست برای حفظ رطوبت کاهش یافته و پوست خشک و ناهموار می‌شود.

• چین و چروک کم‌کم هویدا می‌شود.



پیری زودرس پوست چیست؟

پیری زودرس تاثیر قرارگیری دائم پوست در معرض نور خورشید است. پیری زودرس با پیر شدن طبیعی همراه شده و فرایند پیر شدن طبیعی را سریعتر می‌کند.
پیری زودرس طی چند سال اتفاق می‌افتد. افرادیکه پوست روشن دارند و زیاد درمعرض آفتاب قرار می‌گیرند، بیشتر علائم پیری زودرس از خود نشان می‌دهند تا آنها که پوست‌هایی تیره‌تر دارند. با قرارگیری دائم پوست در معرض نور خورشید، پوست توانایی ترمیم خود را از دست داده و تخریب ایجاد می‌شود. قرارگیری در معرض اشعه ماوراءبنفش کلاژن را از بین برده و سنتز کلاژن‌های جدید را مختل می‌کند. خورشید بر الاستین نیز اثر می‌گذارد. پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده، شل و چروکیده می‌شود.

تاثیرات قابل رویت پیری زودرس پوست عبارتند از:

• لک آوردن پوست
• خشک و سخت شدن پوست
• چروک‌های باریک یا عمیق
• کک و مک
• نازک‌تر به نظر رسیدن پوست
• ضعیف شدن بافت‌های پیوندی که قدرت و قابلیت ارتجاعی پوست را کاهش می‌دهد
• ایجاد رگ‌های قرمز رنگ روی پوست
 


جلوگیری از پیر شدن پوست و پیری زودرس آن


بهترین راه برای مقابله با پیری زودرس پوست پیشگیری است. در زیر به چند ایده در این رابطه اشاره می‌کنیم:

1. سبک زندگی سالم. لازم به گفتن نیست که بهترین روش پیشگیری طولانی مدت برای پیر شدن پوست داشتن یک سبک زندگی سالم است که شامل موارد زیر می‌باشد:

• داشتن یک رژیم‌غذایی متوازن که از آن به مقدار کافی از غلات، میوه‌ها و سبزیجات تازه و روغن‌های سالم مثل روغن زیتون وجود داشته باشد که می‌تواند از پوست در برابر استرس اکسیداتیو محافظت کند.
• ورزش منظم موجب منظم شدن گردش خون شده که اکسیژن را که ماده مهم برای داشتن پوستی سالم است، به کلیه قسمت‌های پوست می‌رساند.
• نوشیدن مقدار کافی آب
• مصرف روزانه ویتامین‌ها
• کنترل استرس‌های روزانه
• خودداری از مصرف دخانیات
• داشتن خواب کافی

2. داشتن رژیم روزانه محافظت از پوست. محصولات مراقبتی پوست دارای عملکردهای زیر است:

•    تمیز کردن آلودگی‌ها و آرایش از روی صورت
•    رطوبت بخشیدن به پوست
•    محافظت از پوست
•    بهبود ظاهر پوست

3. استفاده از محصولات آنتی‌اکسیدانه. آنتی‌اکسیدان‌ها موادی هستند که بعنوان پالاینده‌های رادیکال‌های آزاد عمل می‌کنند، مواد بی‌ثباتی که می‌توانند به سلول‌ها آسیب برسانند. آنتی‌اکسیدان‌های پوست با قرار گرفتن در معرض نور خورشید تخلیه شده و باید با مواد زیر جایگزین شوند:

• مواد موضعی
• مکمل‌های خوراکی

4. محافظت در برابر آفتاب. بااینکه نمی‌توانید از فرایند طبیعی پیر شدن پوست جلوگیری کنید، می‌توانید با محافظت از پوستتان دربرابر نور خورشید از پیری زودرس آن پیشگیری کنید. متخصصین پوست استفاده مداوم از کرم‌های ضدافتاب را برای پیشگیری از پیری زودرس پوست توصیه می‌کنند.
 


توصیه‌های پزشکی و درمان


بااینکه تغییر تخریب‌های درازمدت آفتاب مقدور نیست اما متخصص پوست می‌تواند ظاهر پوست شما را با بسیاری روش‌های درمانی از جمله موارد زیر بهبود بخشد:

•    لایه بردار آلفا هیدروکسی اسید  (alpha hydroxyl acid)
•    کرم‌ها و ژل‌های تریتینوئین (Tretonoin)
•    تازاروتین (tazarotene)
•    رتینول (retinol)
•    لایه‌بردارهای شیمیایی
•    جراحی لیزر
•    پُرکننده‌های پوست

تحقیقات علمی زیادی هر روزه در زمینه ضدپیری برای ساخت درمان‌های جدیدتر و قوی‌تر در حال انجام است. متخصص پوستتان می‌تواند بهترین راهکار درمانی را به شما پیشنهاد دهد.

[ دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, ] [ 18:28 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نزاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره

.

.

سلامتی مداد پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه . . .

.

.به سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست . . .

.

.به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات

به جای اینکه تَرکمون کنن درکمون می کنن . . .

 

واسه خواندن کل متن به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:52 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

 

شرکت گوگل به تازگی سرویس فروش آنلاین موسیقی خود را برای رقابت با فروشگاه آی‌تیونز اپل معرفی کرده‌است.

کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی اندروید برروی دستگاه‌های موبایل و تبلت اندروید به این سرویس دسترسی پیدا کنند.

به گزارش Business Week، کاربران می‌توانند با نصب اپلیکیشن Google Music آهنگ خریداری کنند و تا ۲۰۰ هزار عدد از آن را برروی سرور مجازی گوگل ذخیره کنند. این سرویس تنها در ایالات متحده آمریکا فعال است.

این فروشگاه اینترنتی با بیش از ۱۳ میلیون آهنگ حاصل همکاری گوگل با یک هزار شرکت ضبظ و پخش موسیقی از جمله Universal Music Group و EMI است.

این فروشگاه همچنین قابلیت اتصال به شبکه اجتماعی گوگل پلاس را دارد و کاربران می‌توانند آهنگ مورد علاقه خود را با دوستان نیز به اشتراک گذارند.

تحلیل‌گران معقدند گوگل، تولید کننده اندروید پرطفدارترین سیستم عامل موبایل برای افزایش حضور خود در بازار موبایل و رقابت با شرکت اپل این فروشگاه را راه‌اندازی کرده‌است.

فروشگاه اینترنتی آی‌تیونز اپل یکی از پرطفدارترین فروشگاه‌های موسیقی آنلاین است و علاوه بر کاربران آی‌پاد، آی‌فون و آی‌پد، کاربران نرم‌افزار آی‌تیونز برروی کامپیوترهای شخصی نیز می‌توانند از این فروشگاه خرید کنند.

 

[ یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:18 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

ایکروسافت اخیرا ویدئویی منتشر کرده که نمایانگر دید این شرکت نسبت به آینده است. در این ویدئو نمایی از آینده را مشاهده می کنید که در آن دسترسی به هر چیز از طریق اینترنت میسر است. علاوه بر این، این ویدئو به باریک شدن ضخامت گوشی های موبایل در آینده اشاره دارد.
کانال رسمی مایکروسافت در یوتیوب، چند روز پیش ویدئویی با عنوان “آینده دنیا از دید مایکروسافت” منتشر کرده است.
نکات جالبی در این ویدئو وجود دارد، به طور مثال در این کلیپ، شرکت های زیادی با لوگوی مایکروسافت مشاهده نمی کنید  ولی نام شرکت ها همه با استفاده از فونت های ویندوز فون نوشته شده اند.

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌


ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:3 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

سال ۱۹۸۰ ویروس‌هایی ایجاد شدند که برحسب کارهایی که کاربران انجام می‌دادند، می‌توانستند نمونه مشابه خودشان را تکثیر کنند سپس به رایانه‌های دیگر انتقال دهند.

ویروس‌های رایانه‌ای را می‌توان به کابوس تشبیه کرد. بعضی از این ویروس‌ها کل اطلاعات موجود در رایانه را پاک می‌کنند، برخی باعث ایجاد ترافیک‌های سنگین چند ساعته در شبکه‌های اینترنتی می‌شوند و دسته‌ای هم با سرعت بسیار بالا می‌توانند ویروس‌های مشابه خودشان را ایجاد و به رایانه‌های دیگر ارسال کنند اگر تا به حال رایانه‌تان ویروس نگرفته است، بخت با شما یار بوده؛ ولی اگر برحسب اتفاق آلوده به ویروس شود ممکن است خسارت بسیار زیادی به شما تحمیل کند.

 

بقیه مطلب را در ادامه مطلب بخوانید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ] [ 21:55 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

 

کارکنان تالیا به دلیل عدم پرداخت حقوق تجمع کردند

جمعی از کارکنان شرکت مخابراتی تالیا صبح امروز در مقابل دفتر این شرکت به دلیل عدم دریافت ۴ ماه حقوق خود تجمع کرده‌اند.به گزارش ایلنا، صبح امروز در مقابل شرکت تالیا در محل خیابان شهید بهشتی جمعي از کارکنان شرکت تالیا به دلیل عدم دریافت حقوق بیش از ۴ ماه خود تجمع کرده و خواستار پیگیری این موضوع از سوی هیات مدیره شرکت فوق شده‌اند. به گفته‌ تجمع کنندگان اعضای هیات مدیره شرکت تالیا با این استدلال که شبکه دیگر فعالیت چندانی در کشور ندارد و وزارت ارتباطات نیز همکاری و هماهنگی با شرکت تالیا ندارد لذا شرکت فوق توانایی انجام تعهدات و مطالبات خود در قبال کارکنان و حتی سایر قسمت‌های فنی شرکت را ندارد. شرکت تالیا نخستین شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری در ایران می‌باشد که در سال ۱۳۸۳ با استفاده از تجهیزات شرکت زیمنس آغاز به کار کرد. شرکت فوق بالغ بر ۲۰۰ نفر پرسنل دارد....

برند و لوگوی اپراتور سوم ۳۰ آبان رونمایی می شود

 

مراسم رونمایی از نام و لوگوی برند اپراتور سوم تلفن همراه کشور که قرار است سیم کارتهای نسل سوم را وارد بازار کند 30 آبان ماه جاری برگزار می شود.به گزارش مهر، در این مراسم و با حضور مسئولان شرکت تامین تله کام و اصحاب رسانه از نام نهایی انتخاب شده برای اپراتور سوم موبایل و برند این شرکت رونمایی خواهد شد. شاهین آرپناهی مدیر ارتباطات شرکت تامین تله کام در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه بهره برداری رسمی از پروژه برند اپراتور سوم موبایل به دنبال نهایی سازی نام و لوگوی این برند روز 30 آبان ماه انجام می شود اظهار داشت: در این مراسم مسئولان پروژه اپراتور سوم آخرین وضعیت پروژه نسل سوم موبایل در ایران را اطلاع رسانی خواهند کرد. وی با بیان اینکه در آذرماه اخبار خوشی را از پروژه اپراتور سوم اطلاع رسانی خواهیم کرد ، گفت: هم اکنون شبکه موبایل نسل سوم در کرج راه اندازی اولیه شده و تعدادی سیم کارت نیز در حال استفاده است اما برای عرضه عمومی این سیم کارتها باید از کاربران فعلی آن، بازخورد استفاده اولیه گرفته شود. به گزارش مهر، این اپراتور که وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی - شستا- است اردیبهشت ماه سال 89...
 

محصول جدیدایرانسل امكان قرائت انواع كنتورهااز راه دوررامیسر می كند

 

مدیركل بازاریابی مشتریان ایرانسل از رونمایی یك محصول جدید به نام ' سیستم ماشین به ماشین ' خبر داد و گفت : این سیستم امكان قرائت انواع كنتورهای آب ، برق ، گاز و غیره را از راه دور وبدون مراجعه حضوری فراهم می كند . به گزارش ایرنا، 'احسان مظفری پور ' روز شنبه در نشستی خبری در آستانه برگزاری نمایشگاه تلكام 2011 گفت: این محصول همزمان با برگزاری این نمایشگاه در 24 آبان ماه رونمایی می شود و عرضه تجاری آن به طور معمول یك تا یك سال و نیم زمان می برد. وی همچنین از اضافه شدن سرویس جدید 'سلامت همراه ' در این نمایشگاه خبر داد و گفت: سرعت و دقت كه به عنوان دو عامل حیاتی برقراری ارتباط در دنیای پزشكی و سلامت مطرح است، به فهرست خدمات جدید ایرانسل با عنوان ' سرویس سلامت همراه ' اضافه شد. مظفری پور افزود: این سرویس هم اكنون در استان كرمان با همكاری دانشگاه علوم پزشكی كرمان و ایرانسل راه اندازی شده و قرار است بعد از امضای قرارداد با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در تمام كشور عملیاتی شود. وی مدیریت ناوگان آمبولانس با استفاده از خدمات نما را از ویژگی های سرویس سلامت همراه...

سامانه سلامت همراه در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود

 

با همگاهنگی‌های انجام شده میان وزارت بهداشت و ایرانسل،‌ قرار است سامانه سلامت همراه در سراسر کشور اجرایی شود. به گزارش فارس، احسان مظفری‌پور در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران، پس از معرفی محصولات جدید ایرانسل، در پاسخ به سوالی در خصوص حفظ حریم شخصی افراد در سرویس‌هایی نظیر نمای دوستان و نمای خانواده، اظهار داشت: تمامی این سرویس‌ها با درخواست مشترک فعال می‌شوند و بنا بر این با توجه به تمایل برای فعال سازی، خدشه‌ای به حریم شخصی افراد وارد نمی‌شود.معاون بازاریابی شرکت ایرانسل همچنین در خصوص نظر یکی از حضار در رابطه با کاهش موردی و مقطعی سرعت اینترنت وایمکس ایرانسل و اینترنت محور بودن اغلب قریب به اتفاق سرویس‌های ایرانسل،‌ گفت: موضوع ارائه سرویس‌‌های جدید و بهبود و توسعه شبکه دو موضوع کاملا متفاوت است.وی توضیح داد: توسعه و بهبود شبکه یک حرکت تدریجی است که باید همگام با ارائه سرویس‌های جدید رشد کند.در ادامه این جلسه پرسش و پاسخ، رامک روان‌بخش، در خصوص راه‌اندازی چتر وایمکس در نمایشگاه تله‌کام اظهار داشت: در تله‌کام امسال، تمام نمایشگاه تحت پوشش چتر وایمکس نخواهد بود؛ بلکه چند نقطه به عنوان چتر وایمکس تعریف خواهد شد؛ ضمن اینکه استفاده از چتر وایمکس در نمایشگاه رایگان خواهد بود.روان‌بخش همچنین در خصوص...
 
[ یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:41 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

توفیق انسان بودن را با پیروزی در هیچ کاری برابر مکن. دیگران را چنان که هستند بپذیر. و به دگرگون ساختن حوادث متغیری که دوست نمی داری، خویشتن را سرگرم کن. در همگان به چشم انسان نظر کن و هیچ کس را به اعتبار، بالاتر از خویش منشان. به شتاب در پی خوشبختی متاز، زندگانی کن چنان که باید. تا که خوشبختی پاداش تو باشد. با تشکر، هیوا سلطانی
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 355
بازدید کل : 8219
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1

.

p align="center"> .