فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز

مهندسی تکنولوژی اطلاعات
درس های تخصصی،تمرینات،پروژه ها
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی اصلاعات و آدرس hivasecret.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درحالی که شورای پول و اعتبار بانک مرکزی را موظف به تک‌نرخی کردن ارز کرده افزایش نرخ دلار به 1370 تومان نشان داد بانک مرکزی راه درازی برای اجرای این دستور در پیش دارد.

به گزارش سه نسل، افزایش نوسانات نرخ ارز در هفته‌های اخیر موجب شد تا شورای پول و اعتبار وارد عمل شود و تدابیری برای رفع این مشکلات اتخاذ کند.

شورای پول و اعتبار در آخرین جلسه اصلی و رسمی خود طی هفته گذشته بانک مرکزی را موظف کرد تا نرخ ارز را در بازار به سمت تک نرخی هدایت و سیاست شناور مدیریت شده را در این بخش اجرا کند.

درست زمانی که سیاست‌گذاران پولی و بانکی مصوب کردند که بانک مرکزی باید برای کنترل بازار ارز وارد عمل شود نرخ دلار در بازار به 1355 تومان و بعضاً‌ به 1360 تومان رسید.

این افزایش قیمت دلار در حالی روی داد که براساس مصوبه شورای پول و اعتبار باید بانک مرکزی قیمت‌ها را کنترل می کرد اما با این وجود و همچین در شرایطی که برخی از وزرای اقتصادی بانک مرکزی را متهم اصلی نوسانات اخیر ارزی بازار می دانند هنوز اقدام خاصی از سوی این بانک مشاهده نشده است.

برخی از کارشناسان معتقدند بسته شدن ال‌سی‌های ریالی در ماه‌های اخیر تأثیر زیادی در افزایش قیمت دلار و نوسانات اخیر ارزی داشته است.

شاید به همین منظور است که شورای پول و اعتبار یکی از محورهای دستور جلسات خود را به بررسی ال‌سی‌های ریالی اختصاص داده است و می‌خواهد در این خصوص تصمیم‌گیری نماید.

تداوم نوسانات ارزی در بازار موجب شده تا در سیاست‌های اجرایی سیاست‌گذار پولی و ارز کشور با کمی تأمل نگاه شود چراکه در گذشته و زمانی که همین بازار ملتهب می شد بانک مرکزی اجازه نمی داد التهابات ارزی طولانی شود و در اسرع وقت با سیاست‌هایی که بعضاً‌ در قالب افزایش عرضه ارز و یا افزایش قیمت‌ها خود را نشان می داد بازار را کنترل می کرد.
امروز قیمت فروش دلار در بازار آزاد مشابه ساعت‌های پایانی آخرین روز هفته گذشته 1370 تومان اعلام شده و متقاضیان خرید این ارز برای انجام مبادلات خود نرخ مذکور را پرداخت می‌کنند.

[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:36 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

توفیق انسان بودن را با پیروزی در هیچ کاری برابر مکن. دیگران را چنان که هستند بپذیر. و به دگرگون ساختن حوادث متغیری که دوست نمی داری، خویشتن را سرگرم کن. در همگان به چشم انسان نظر کن و هیچ کس را به اعتبار، بالاتر از خویش منشان. به شتاب در پی خوشبختی متاز، زندگانی کن چنان که باید. تا که خوشبختی پاداش تو باشد. با تشکر، هیوا سلطانی
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 8264
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1

.

p align="center"> .