فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز

مهندسی تکنولوژی اطلاعات
درس های تخصصی،تمرینات،پروژه ها
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی اصلاعات و آدرس hivasecret.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یك هفته پس از خلقت آدم :
چون حوا بدون پدر و مادر بود آدم اصلا مشكلی نداشت و چای داغ را روی خودش نریخت.


پانصد سال پس از خلقت آدم:
با یه دونه دامن از اون چینی خال پلنگی ها میری توی غار طرف.بلند داد می زنی:هاكومبازانومبا(یعنی من موقع زنمه)بعد میری توی غار پدر و مادر دختره. با دامن چین چینی جلوت نشسته اند و می گن:از خودت غار داری؟دایناسور آخرین مدل داری؟بلدی كروكدیل شكار كنی؟خدمت جنگ علیه قبیله ادم خوارها رو انجام دادی؟بعد عروس خانم كه اون هم از این دامنای چین چینی پوشیده با ظرفی كه از جمجمه سر بچه دایناسور ساخته شده برات چای میاره و تو می ریزی روی خودت.

بقیه در ادامه مطلب ......


ادامه مطلب
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 1:49 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

 در اینجا مقدمه‌ای کوتاه درمورد قلیان، خطرات آن برای سلامتی و تاثیرات مخرب مصرف آن ارائه می‌کنیم.


 قلیان چیست؟

 • قلیان یک لوله آبی است که برای کشیدن تنباکو از طریق آب سرد استفاده می‌شود. تنباکو در کاسه‌ای که در بالای آن قرار می‌گیرد و از طریق زغال‌هایی که روی کاسه تنباکو قرار داده می‌شود، داغ شده و دود از طریق آب که در پایین آن قرار دارد، فیلتر می‌شود.

 • تنباکوی مورد استفاده برای قلیان، تنباکویی مرطوب و چسبناک است که در عسل و شیره خیسانده می‌شود.

 • تنباکوهای قلیان طعم‌های مختلفی دارند مثل سیب، هلو، نارگیل، انبه، نعناع و توت‌فرنگی.

 باورهای نادرست و واقعیات مربوط به قلیان

باور 1: ازآنجا که تنباکوی قلیان از طریق آب فیلتر می‌شود، کلیه مواد مضر آن تصفیه می‌شود.


 بقیه در ادامه مطلب  .....   جالبه ،به نظرم یه نگاهی بندازید .


ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:23 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

مقایسه مدارس ژاپن با مدارس ایران

 ژاپن کشوری است که تقریبا منابع زیرزمینی و معدنی خاصی ندارد و از طرفی دائما در معرض سیل، زلزله، طوفان، سونامی، کوه های آتشفشانی و سایر بلایای طبیعی است.

یه گزارش سه نسل به نقل از 24 ، در زیر بعضی ویژگی های مدارس دوره ابتدایی و راهنمایی در ژاپن را می خوانید:

به دانش آموز نمره داده نمی شود و هیچ دانش آموزی مردود نخواهد شد. نمره، ابزاری برای کنترل نیست و مربی واقعا پرورش دهنده است.

کار گروهی مبانی آموزش است. کلوپ ها و گروه های مختلف در مدارس فعال هستند و دانش آموز در گروه های مختلف عضو می شود و کار جمعی را می آموزد.

 

بقیه در ادامه مطلب .....


ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:7 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

 

آدرس IP، که مخفف واژه ی( Internet Protocol)پروتکل اینترنت است، شناسه ی منحصر به فردی است که به تک تک دستگاه هایی که از اینترنت استفاده می کنند، اختصاص می یابد. کامپیوترها، چاپگرها و سایر وسایلی که مجهز به مبدل شبکه هستند، دارای آدرس IP می باشند. آدرس IP درست همانند آدرس منزل یا محل کار این امکان موقعیت یابی هر وسیله ی متصل به اینترنت را فراهم می سازد. بسته های اطلاعات که پاکت نام دارند از طریق اینترنت بین دو دستگاه منتقل می شوند، این دو دستگاه برای ارتباط از طریق اینترنت باید سری های داده را ارسال و دریافت کنند، و همانند ارسال نامه، اگر یکی از این دو دستگاه، IP منحصر به فرد خود را نداشته باشند این انتقالات ممکن نخواهد بود. از این طریق وب سایت ها نیز می توانند موقعیت بازدید کنندگان خود را شناسایی کنند

بقیه در ادامه مطلب .....


ادامه مطلب
[ شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ] [ 21:59 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

تابناک: مساله فساد مالی موسوم به ۳۰۰۰ میلیارد تومانی آنقدر ذهن ها را به خود مشغول ساخته تا به محاسبات گوناگونی از جمله قدرت خرید این مبلغ یا مثلا ۲۵۰۰ سال پس انداز حقوق ماهی یک میلیون تومانی و غیره را نیز شامل شد.
اما در یک حرکت دیدنی اخیرا در مطلبی اقدام به به تصویر کشیدن میزان فضای لازم برای سه هزار میلیارد تومان پول نقد آنهم به درشت ترین اسکناس ایران یعنی ۱۰ هزار تومانی صورت گرفته که دیدن تصاویر و توضیحات آن خالی از لطف نیست:

لازم به ذکر است مشاهده این تصاویر تا به انتها به افراد زیر ۱۸ سال، بالای ۶۵ سال و مبتلایان به بیماری های قلبی توصیه نمی شود.

خصوصیات یک اسکناس ۱۰ هزار تومانی :

سطح این اسکناس بر حسب متر مربع

۰٫۰۷۹ * ۰٫۱۶۶ =۰٫۰۱۳۱۱۴

که تقریبا ۷۶ برگ آن یک متر مربع را می پوشاند

۱٫۰۰ ÷ ۰٫۰۱۳۱۱۴ = ۷۶٫۲۵۴۳۸۴۶۲۷۱

در ضمن وزن آن ۱,۳ گرم و ضخامت آن نیز ۰٫۰۱۲ میلیمتر میباشد

 

 

برای ادامه موضوع به ادامه مطلب بروید  خیلی جالبه


ادامه مطلب
[ جمعه 4 آذر 1390برچسب:, ] [ 23:6 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]
پی بردن به دلیل واقعی گریه کودکان، چندان کار آسانی نیست ولی تجربه ثابت کرده که در اغلب موارد گریه آنها چندان هم بی دلیل نیست که البته شما والدینی که تحمل شنیدن صدای گریه های معصومانه کودکتان را ندارید چه بهتر که دلایل آنرا بدانید تا درصدد خوشنودی و آرامش او برآیید. گرچه می دانید که آنها از بودن در کنار شما، دیدن شما، گوش دادن به صحبت های شما و آموختن از شما والدین عزیر لذت می برند.
 


برای دیدن متن اصلی و عکسها به ادامه مطلب رجوع کنید      نظر هم بده بعد برو


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:, ] [ 21:31 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

 



عروس عادی : با اجازه بزرگترها بله (این اصولا مثل بچه آدم بله رو میگه و قال قضیه رو میكنه.)
 
 

به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب
[ دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:2 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نزاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره

.

.

سلامتی مداد پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه . . .

.

.به سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست . . .

.

.به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات

به جای اینکه تَرکمون کنن درکمون می کنن . . .

 

واسه خواندن کل متن به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:52 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

 

شرکت گوگل به تازگی سرویس فروش آنلاین موسیقی خود را برای رقابت با فروشگاه آی‌تیونز اپل معرفی کرده‌است.

کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی اندروید برروی دستگاه‌های موبایل و تبلت اندروید به این سرویس دسترسی پیدا کنند.

به گزارش Business Week، کاربران می‌توانند با نصب اپلیکیشن Google Music آهنگ خریداری کنند و تا ۲۰۰ هزار عدد از آن را برروی سرور مجازی گوگل ذخیره کنند. این سرویس تنها در ایالات متحده آمریکا فعال است.

این فروشگاه اینترنتی با بیش از ۱۳ میلیون آهنگ حاصل همکاری گوگل با یک هزار شرکت ضبظ و پخش موسیقی از جمله Universal Music Group و EMI است.

این فروشگاه همچنین قابلیت اتصال به شبکه اجتماعی گوگل پلاس را دارد و کاربران می‌توانند آهنگ مورد علاقه خود را با دوستان نیز به اشتراک گذارند.

تحلیل‌گران معقدند گوگل، تولید کننده اندروید پرطفدارترین سیستم عامل موبایل برای افزایش حضور خود در بازار موبایل و رقابت با شرکت اپل این فروشگاه را راه‌اندازی کرده‌است.

فروشگاه اینترنتی آی‌تیونز اپل یکی از پرطفدارترین فروشگاه‌های موسیقی آنلاین است و علاوه بر کاربران آی‌پاد، آی‌فون و آی‌پد، کاربران نرم‌افزار آی‌تیونز برروی کامپیوترهای شخصی نیز می‌توانند از این فروشگاه خرید کنند.

 

[ یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:18 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

ایکروسافت اخیرا ویدئویی منتشر کرده که نمایانگر دید این شرکت نسبت به آینده است. در این ویدئو نمایی از آینده را مشاهده می کنید که در آن دسترسی به هر چیز از طریق اینترنت میسر است. علاوه بر این، این ویدئو به باریک شدن ضخامت گوشی های موبایل در آینده اشاره دارد.
کانال رسمی مایکروسافت در یوتیوب، چند روز پیش ویدئویی با عنوان “آینده دنیا از دید مایکروسافت” منتشر کرده است.
نکات جالبی در این ویدئو وجود دارد، به طور مثال در این کلیپ، شرکت های زیادی با لوگوی مایکروسافت مشاهده نمی کنید  ولی نام شرکت ها همه با استفاده از فونت های ویندوز فون نوشته شده اند.

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌


ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:3 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

توفیق انسان بودن را با پیروزی در هیچ کاری برابر مکن. دیگران را چنان که هستند بپذیر. و به دگرگون ساختن حوادث متغیری که دوست نمی داری، خویشتن را سرگرم کن. در همگان به چشم انسان نظر کن و هیچ کس را به اعتبار، بالاتر از خویش منشان. به شتاب در پی خوشبختی متاز، زندگانی کن چنان که باید. تا که خوشبختی پاداش تو باشد. با تشکر، هیوا سلطانی
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 159
بازدید ماه : 416
بازدید کل : 8280
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1

.

p align="center"> .